Przedstawiamy zbiór najważniejszych informacji dla uczestników 3 Jesiennego  Grand Prix Mińska Mazowieckiego w Biegach Przełajowych.

Prosimy o dokładne zapoznanie się z nimi.

PATRONAT

Burmistrz Miasta Mińsk Mazowiecki Marcin Jakubowski

 TRASA

– Mężczyźni – 10,2 km

http://connect.garmin.com/modern/jsPlayer/560494425

– Kobiety – 6,4 km

http://connect.garmin.com/modern/activity/560494471

Start i meta:

– miejsce startu – stadion MOSiR ul. Sportowa 1

– miejsce mety – brama boczna MOSiR ul. Sportowa 1

Biuro zawodów (odbiór pakietów):

– obiekt MOSIR ul. Sportowa 1, godziny 8.00 – 9.30 (podczas każdego biegu cyklu)

– Piątek – 02-09-2016 w godzinach18:00-18:30 (obiekt MOSiR, ul Sportowa 1)

Osoby niepełnoletnie startują na podstawie zgodny opiekuna.

Parkingi:

20-30 samochodów wzdłuż ulicy Sportowej zgodnie z oznaczeniem znakami drogowymi. Organizator proponuje wykorzystać do tego celu parking przy stacji PKP i PKS Mińsk Mazowiecki ul. 1 Maja/Plac Dworcowej

http://www.zumi.pl/Mi%C5%84sk+Mazowiecki+1+Maja,namapie.html

Punkt z wodą:

– 3,8 km (parking leśny – Stara Sosna)

– 7,5 km (parking leśny – Stara Sosna)

Jak widać kobiety skorzystają z punktu 1 raz na 3,8 km trasy. Natomiast mężczyźni 2 razy 3,8 oraz 7,5 km. Uwaga: prośba do zawodników aby zużyte kubki odrzuć na parkingu max. drogą do sosny – nie zaśmiecamy lasu)

Opis trasy:

Trasa oznaczona (sylwetka biegacza w kolorze żółtym)

start – stadion MOSiR przy ul. Sportowa 1 godzina 10.00 (każdy bieg)

– po przebiegnięciu ok. 1,3 km /za mostkiem na rzece Srebrnej/ w prawo na czerwony szlak narciarski oraz oznaczenia j.w (żółty biegacz) – będzie osoba kierunkowa;

– kobiety robią jedną pętlę ok. 3,7 km natomiast mężczyźni 2 pętle po 3,7 km;

– następnie przez mostek prosto w kierunku mety zgodnie z oznaczeniami trasy;

– meta w bramie bocznej obiektu MOSiR.

NUMER STARTOWY

Jest przydzielany dla zawodnika na cały Cykl Grand Prix, zawodnik numer startowy po każdym biegu zabiera ze sobą i posługuje się nim podczas każdego z biegów.

Terminy Grand Prix:

– I bieg            03-09-2016

– II bieg           17-09-2016

– III bieg         01-10-2016

– IV bieg         15-10-2016

Toalety:

– na terenie obiektu MOSIR przy ul. Sportowej 1 (3x TOI TOI+ 2 w sali biura zawodów)

Depozyty:

– organizator przewiduje pozostawienie odzieży w rozstawionym namiocie lecz nie bierze odpowiedzialności za ewentualne zaginięcia czy kradzież – telefonów, dokumentów, wartości pieniężnych i innych rzeczy pozostawionych.

Prysznice:

– będzie możliwość umycia się po biegu – umywalki i zima woda

Zapisy i opłaty:

ZGODNE Z REGULAMINEM GRAND PRIX (regulamin dostępny na stronie www.kbdreptak.com.pl w zakładce Grand Prix)

 Organizator przewidział limit uczestników 150 osób.

Opłata startowa za udział w całym cyklu Grand Prix – 30 zł (płatne na rachunek bankowy Klubu w terminie do 02.09.2016 r., po wcześniejszym dokonaniu elektronicznego zgłoszenia). Osoby, które dokonają opłaty startowej w dniach 1-2 września proszone są o przyniesienie do biura zawodów dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.

W dniu zawodów 3 września – opłata startowa za cały cykl wynosi – 30 zł – dla zawodników, którzy dokonali elektronicznej rejestracji oraz dla osób niezarejestrowanych elektronicznie rejestrujących się w biurze zawodów.

Opłata startowa za udział w jednym biegu – dla zawodników zarejestrowanych elektronicznie oraz rejestrujących się w biurze zawodów przy płatności w biurze zawodów wynosi – 20 zł.

Aktualna lista startowa na stronie www.kbdreptak.com.pl w zakładce GRAND PRIX

 

Regulamin – 3JGPMMwBP

Trasa biegu-3 LGPMMwBP

Symbol oznaczenia trasy – żółty ludzik

 

 

 

 

 

Logo_footer   
     © 2015-2022 MKB Dreptak | wsparcie, aktualizacja: boria.pl

Nasz profil na:           Szukaj w serwisie:   



Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie prawa do fotografii oraz tekstów zamieszczonych na tej stronie są własnością jej autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich w jakiejkolwiek formie bez zgody autora jest zabronione.