Przedstawiamy zbiór najważniejszych informacji dla uczestników 3 Jesiennego Grand Prix Mińska Mazowieckiego w Biegach Przełajowych.
Prosimy o dokładne zapoznanie się z nimi.
PATRONAT
Burmistrz Miasta Mińsk Mazowiecki Marcin Jakubowski
TRASA
– Mężczyźni – 10,2 km
http://connect.garmin.com/modern/jsPlayer/560494425
– Kobiety – 6,4 km
http://connect.garmin.com/modern/activity/560494471
Start i meta:
– miejsce startu – stadion MOSiR ul. Sportowa 1
– miejsce mety – brama boczna MOSiR ul. Sportowa 1
Biuro zawodów (odbiór pakietów):
– obiekt MOSIR ul. Sportowa 1, godziny 8.00 – 9.30 (podczas każdego biegu cyklu)
– Piątek – 02-09-2016 w godzinach18:00-18:30 (obiekt MOSiR, ul Sportowa 1)
Osoby niepełnoletnie startują na podstawie zgodny opiekuna.
Parkingi:
20-30 samochodów wzdłuż ulicy Sportowej zgodnie z oznaczeniem znakami drogowymi. Organizator proponuje wykorzystać do tego celu parking przy stacji PKP i PKS Mińsk Mazowiecki ul. 1 Maja/Plac Dworcowej
http://www.zumi.pl/Mi%C5%84sk+Mazowiecki+1+Maja,namapie.html
Punkt z wodą:
– 3,8 km (parking leśny – Stara Sosna)
– 7,5 km (parking leśny – Stara Sosna)
Jak widać kobiety skorzystają z punktu 1 raz na 3,8 km trasy. Natomiast mężczyźni 2 razy 3,8 oraz 7,5 km. Uwaga: prośba do zawodników aby zużyte kubki odrzuć na parkingu max. drogą do sosny – nie zaśmiecamy lasu)
Opis trasy:
Trasa oznaczona (sylwetka biegacza w kolorze żółtym)
start – stadion MOSiR przy ul. Sportowa 1 godzina 10.00 (każdy bieg)
– po przebiegnięciu ok. 1,3 km /za mostkiem na rzece Srebrnej/ w prawo na czerwony szlak narciarski oraz oznaczenia j.w (żółty biegacz) – będzie osoba kierunkowa;
– kobiety robią jedną pętlę ok. 3,7 km natomiast mężczyźni 2 pętle po 3,7 km;
– następnie przez mostek prosto w kierunku mety zgodnie z oznaczeniami trasy;
– meta w bramie bocznej obiektu MOSiR.
NUMER STARTOWY
Jest przydzielany dla zawodnika na cały Cykl Grand Prix, zawodnik numer startowy po każdym biegu zabiera ze sobą i posługuje się nim podczas każdego z biegów.
Terminy Grand Prix:
– I bieg 03-09-2016
– II bieg 17-09-2016
– III bieg 01-10-2016
– IV bieg 15-10-2016
Toalety:
– na terenie obiektu MOSIR przy ul. Sportowej 1 (3x TOI TOI+ 2 w sali biura zawodów)
Depozyty:
– organizator przewiduje pozostawienie odzieży w rozstawionym namiocie lecz nie bierze odpowiedzialności za ewentualne zaginięcia czy kradzież – telefonów, dokumentów, wartości pieniężnych i innych rzeczy pozostawionych.
Prysznice:
– będzie możliwość umycia się po biegu – umywalki i zima woda
Zapisy i opłaty:
ZGODNE Z REGULAMINEM GRAND PRIX (regulamin dostępny na stronie www.kbdreptak.com.pl w zakładce Grand Prix)
Organizator przewidział limit uczestników 150 osób.
Opłata startowa za udział w całym cyklu Grand Prix – 30 zł (płatne na rachunek bankowy Klubu w terminie do 02.09.2016 r., po wcześniejszym dokonaniu elektronicznego zgłoszenia). Osoby, które dokonają opłaty startowej w dniach 1-2 września proszone są o przyniesienie do biura zawodów dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.
W dniu zawodów 3 września – opłata startowa za cały cykl wynosi – 30 zł – dla zawodników, którzy dokonali elektronicznej rejestracji oraz dla osób niezarejestrowanych elektronicznie rejestrujących się w biurze zawodów.
Opłata startowa za udział w jednym biegu – dla zawodników zarejestrowanych elektronicznie oraz rejestrujących się w biurze zawodów przy płatności w biurze zawodów wynosi – 20 zł.
Aktualna lista startowa na stronie www.kbdreptak.com.pl w zakładce GRAND PRIX
Symbol oznaczenia trasy – żółty ludzik